*VanillaMINE News* – 1.11.2, Lama, Evoker, Vex, Vindicator..

Pekný večer prajem, milí hráči. Už dlhšiu dobu pilne očakávame príchod novej verzie a jej plody práce vývojárov. Radi Vám teda prinášame správu, že sme otvorili dvere tejto novej verzii a delíme sa o radosť aj s našou komunitou. V krátkosti si prezrieme, čo je od verzie 1.10.2 v Minecrafte nové..

  • jedná sa o tzv. Exploration update
  • pridané efekty:

Pľúvanie lamy

Totem of Undying

  • pridané príkazy:

/gamerule doWeathercycle false – vypnutie dažďa navždy (nemení sa počasie)

/gamerule maxEntityCramming číslo – tým určíme počet mobov spawnujúcich sa na jednom blocku. Základné nastavenia nám ponúkajú číslo 24. Potom sa začnú mobovia zabíjať. 0 v tomto prípade znamená nekonečno. 🙂

/locate miesto – vypíše jeho najbližšie súradnice.

/setblock ~~~ minecraft:stone variant=granite – alternatíva minecraft:stone 1

  • 2 nové enchanty:

Curse of Binding – po pridaní enchantu na brnenie ho nedáte dole inak ako smrťou.

Curse of Vanishing – po smrti nám brnenie zmizne.

Sweeping Edge – I,II,III – použitie: meč, význam: zosiluje úder pri skupinke mobov

Mending už nejde spojiť s Infinity!

  • noví mobovia:

Illagers – druh villagerov, ktorí sa radia k negatívnym mobom. Existujú dva typy..

Evoker – Nájdeme ich v novo vygenerovanej štruktúre. Sú podobní villagerom, útočia rôznymi spôsobmi, ako napríklad vypúšťajú Vex-ky, krokodílie zuby zo zeme..(berie 3 srdiečka bez ohľadu na kvalitu brnenia) Neprekáža im slnko, nedespawnujú sa. Dropuje pár emeraldov a totem nesmrteľnosti. Na záver zbytočnosť od Mojangu – modré ovečky premieňa na červené. 🙂

Screenshot_2                Screenshot_1

Vindicator – útočí na hráčov a villagerov. Pri pomenovaní zabíja mobov okolo, avšak smrti sa mu nakoniec nevyhneme. Dropuje železnú sekeru alebo emeraldy.

Screenshot_1

Vex – majú vlastnosti duchov, prechádzajú cez prekážky, spawnujú sa v prítomnosti Evokera. Dropujú maximálne xp, nič viac. Prežijú len vo svorke.

Screenshot_4

Cartographer – Jedná sa o obyčajného Villagera, avšak nie tak celkom. Ponúka na predaj tzv. Exploration Map, ktorá nám ukáže pevnosti na mape. Musíme s ním však najprv vyobchodovať nejaké itemy, aby nám sprístupnil túto možnosť. Ukazuje len druh pevnosti, akú sme vyobchodovali, nie všetky.

Screenshot_2

Zvieratá:.

Llama – každý z nás pozná lamu. Spawnujú sa v Extreme hills, Savana. Nejdú použiť ako spôsob prepravy. Sú útočné na vlkov, ak ich nemáme priviazané. Dokážeme si ju upraviť farebnými kobercami. Kŕmime ich obilím, niektoré poslúžia na prenos vecí.

Screenshot_3

 

  • pridané blocky:

Observer block – tzv. pozorovateľný blok, ktorý vysiela signál v prípade, že sa v jeho blízkosti zmení stav. (napr. vyrastie melón)

Screenshot_1             Screenshot_2

Shulker Box – je to truhla, ktorá plní funkciu batohu alebo enderchesty. Môžeme do nej vložiť ľubovoľnú vec (okrem ďalšieho Shulker Boxu) a vziať si ju sebou kam chceme. Získava sa v ende zo Shulkera. Máme variabilnú ponuku farieb.

Screenshot_3           Screenshot_4

 

 

 

  • pridané itemy:

Totem of Undying – totem nesmrteľnosti, padá z Evokerov po jednom kuse, slúži na opätovné vstanie zo zeme po smrti. 🙂 Platí však iba raz a vtedy, ak ho držíme v ruke. Výnimkou je pád do voidu, kedy nás tento milý item zradí.

Screenshot_3

Iron Nugget – vypálením železa a železných predmetov (aj použitých s nejakou väčšou zostavajúcou durabilitou). Zoskladaním 9 nugiet dostávame 1 ingot. 🙂 To isté platí aj pre zlaté nugetky.

Screenshot_1    Screenshot_2           Screenshot_3

Firework Rocket – posilňuje let elytry a vytvára efekty. Pri vybuchnutí dáva poškodenie 2.5 srdiečka – len pri efekte!

  • nové štruktúry:

Woodland mansion – nájdeme ju iba v Roofed Forest, vyskytujú sa v nej Evokeri, Vindicatori, Vex-ky. Je považovaná za druhý koniec Minecraftu svojou obtiažnosťou. Okrem iného, aj za trošku nevkusnú stavbu. 😀

Screenshot_4

  • zmeny v gameplay:

Chat – z pôvodných 100 znakov môžeme teraz napísať do chatu obsah o počte 256 znakov. Taktiež sa nám správy typu „You can only sleep at night“ vypisujú nad hunger barom, nie do chatu.

  • zmeny v hunger bare:

Niektorí z Vás si už určite všimli, ako často musíme vykrmovať nášho Steava. Zmena k lepšiemu! 🙂

Screenshot_5

  • opravené štíty:

Štíty chránia hráča na 100% oproti minulým 66%.Chránia proti výbuchom, ohňu, šípom, úderom..

  • Blaze vs. voda:

Hádzaním fľašky s vodou na Blaza mu uberiete po pol srdiečka.

  • vypaľovanie predmetov:

Pridaná variabilita horľavých predmetov..

Screenshot_6

  • Rybárčenie:

Po novom vylovíme skôr 10 Ink sacs o váhe 1 ako 1 Ink sac o váhe 10. („váha“ je v tomto prípade nejaká jednotka výpočtu.)

  • Huskovia sa vyhybajú vode
  • Creeperi po smrti s potionom budú poskytovať potion vo svojom okolí na zemi
  • Villageri sa dajú pomenuvávať
  • z kvetináčov môžme odobrať kvety
  • slepice majú upravený skin
  • častejšia tvorba spätných portálov v ende na jeho spawn
  • „Prevrat“ v zobrazení hunger baru:

Pri použití lode alebo prepravného zvieraťa uvidíme hunger bar.

ZMENY NA SERVERI!

Prism: 

Prichádzam aj s jednou prosbou, a to najmä na hráčov VIP. Príkaz /pr i bude fungovať len v prípade, že si nastavíte vyhľadávací nástroj na block (dirt) alebo item (stick), a to nasledovným príkazom –> /prism setmy wand mode item/block 🙂

  1. Rozšírenie mapy o 1000 blokov na každý smer, žiaľ, novej pevnosti sa nedočkáme. Je naozaj malá pravdepodobnosť jej výskytu..
  2. Zmenšenie nether sveta
  3. Aktualizovaný plugin EggCatcher (Llama, SkeletonHorse, ZombieHorse atď.)

 

Dúfam, že opäť budete voči tejto verzii zhovievaví a problémy budete hlásiť. Za vM Team môžem len povedať, príjemnú hru. 🙂

 

Leave a Reply