*VanillaMine News* – 1.9.2, Prism, EggCatcher, opravy a iné..

Zdravím, milí hráči. Po nejakej dlhšej odmlke sa k vám opäť prihováram, no dnes už o čosi radostnejšie. Po chvíli testovania novej verzie sme dospeli k názoru, že pár nedostatkov oželieme a ponúkneme vám náhľad do novej verzie Minecraftu 1.9.2 na VanillaMine. 🙂

Ako prvé si povieme, čo je vo verzii 1.9.2 nové, nakoľko pár pluginov je pozmenených..

  • Prism – nahrádza pôvodne plugin „Hawkeye“. U VIP hráčov teda plní dôležitú rolu pár nových príkazov
  1. /pr i – príkaz na aktiváciu vyhľadávacieho nástroja, pôvodne (/he tool)
  2. /pr page [číslo strany] – príkaz ponúka štandardný náhľad do logu, pôvodne (/he page)

 

  • EggCatcher – každý vie, akú funkciu plní tento plugin na Vanille. Nakoľko veľa hráčov nás žiadalo o písomnú mienku možných percentuálnych šancí chytenia príšer/zvierat do vajíčka, tu je zoznam:
  1. Pig: 7.0
  2. Sheep: 7.0
  3. MushroomCow: 5.0
  4. Cow: 7.0
  5. Chicken: 10.0
  6. Squid: 2.0
  7. Wolf: 7.0
  8. Creeper: 0.0
  9. Skeleton: 3.0
  10. CaveSpider: 3.0
  11. Spider: 3.0
  12. PigZombie: 3.0
  13. Zombie: 3.0
  14. MagmaCube: 3.0
  15. Slime: 6.0
  16. Ghast: 0.0
  17. Enderman: 2.0
  18. Silverfish: 1.0
  19. Blaze: 0.0
  20. Villager: 0.0
  21. Ocelot: 10.0
  22. Witch: 0.0
  23. Bat: 0.0
  24. Horse: 7.0
  25. Endermite: 5.0
  26. Guardian: 0.0
  27. Rabbit: 15.0

minecraft-chicken-hatching

 

Entity označené hrubým písmom majú 0% šancu ulovenia – to vidíme aj sami 🙂

 

Príbeh 1.9 verzie sa začal odohrávať zhruba pred mesiacom, keď sme sa snažili o prechod, no hráči nepochopili náš predčasný prvý apríl. 😀

Po určitých problémoch krátko potom sme verziu začali pilne testovať a skladať do používateľnej podoby, no pri pozorovaní sme sa dopátrali k chybám, ktoré žiaľ nedokážeme vyriešiť – napr. miznutie hráčov po opustení aktívneho chunku, blikanie pozadia atď.

Tých medzier má verzia 1.9 naozaj veľa. Momentálne sa bavíme o verzii 1.9.2, ktorá prešla aj zmenou v serverovej oblasti. Vývojári sa hrali s lepším využitím RAM a CPU, a tak už nemusíme „naháňať energiu“ na pohodlný chod serveru, no stále sa môže naskytnúť situácia, kde bude opak pravdou. Žiaľ.

S novou verziou samozrejme prichádzajú aj pravidlá.

 

  • Pravidlá – nakoľko veľké zmeny nastali v oblasti endu, ale aj v iných odvetviach, tak podotkneme, že aj užívanie si noviniek prináša svoju daň. O nič vás nechceme ukracovať, ani žiadnym spôsobom vás obmedzovať v hre
  1. §1.3.5 V Netheri rovnako ako v Ende je zákaz používať materiál z iného sveta. (V Netheri používajte veci len z Netheru, v Ende zas len z Endu.)

– platí stále, aj pri stavbe mostíkov k ostrovom v end svete!!!

 

  • END SVET – dynamická mapa end sveta poukazuje na dva štvorce rôznych farieb. End Svet sme toižto podobne ako Nether rozdelili na vnútorný a vonkajší (kde prebieha pravidelný regen)

Screenshot_2

  1. Zelený štvorec – znázorňuje vnútorný end, kde je priestor pre spawn, lov draka, end farmu..
  2. Červený štvorec – znázorňuje vonkajší end, v ktorom sa nachádzajú ostrovy novo prerobeného end sveta 1.9,kde prebieha pravidelná obnova pre získavanie surovín. 🙂 (strata veci bez náhrady – stavby atď. neodporúčame)

 

Situácií k aktualizácii verzie bolo nespočetne veľa, no vždy sa vyskytol problém. A keďže o problémy sme vás chceli ukrátiť, venovaniu verzii sa ďalej sme nemohli „odolať.“ 🙂 Momentálne si teda môžeme vydýchnuť, že tento bod máme za sebou a „hor sa“ na riešenie nových problémov.

  • OPRAVY
  1. linky v msg by mali fungovať všetkým skupinám správne.
  2. mierne „prečistený“ motd.
  3. „/rules“ majú svojskú podobu 🙂
  4. zasa o niečo menej pluginov 😉
  5. veľa iného..

Každopádne, čo pribudne v ďalších novinkách o serveri sa nechajte prekvapiť. Je mnoho vecí, ktoré sa dajú zlepšovať. 😉

Dúfame teda len v jednu vec, že naša komunita bude natoľko rozumná, že chyby páchané práve touto verziou bude oznamovať a akceptovať ich dobu riešenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply